3 Februari 2012

Idag var det en spännande fm.
Bästa systerdottern Linn skulle till Sthlm och plåtas för ett gör om mig reportage i tidningen FRIDA.
Papparazzi som man är så kunde jag ju inte låta bli att fota massor :)
Så varsågoda! Njut :)
Några av bilderna är tillfixade i appen instagram



Precis kommit fram till studion, väntar på att fotografen ska bli klar för att ta före bild.



Före bild.



Sminket och håret fixas. Jag hade kunnat gjort det betydligt bättre om jag får säga vad jag tycker!
Samtidigt blir Linn intervjuad.



Jag och syster gick till ica för att köpa frukost åt syster & Linn. Fint ska det va på skyltarna på strandvägen :P



Finaste!



Styling pågår. Bakom kulisserna bilder tas.



Dags att plåta.



Lite annorlunda arbetsställning kanske =/











Riktig snygging!!


Kommentarer
Postat av: Helene Lindbäck

Va kul att se! Blir spännande att se de färdiga bilderna! :-)

2012-02-03 @ 16:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test