7 Februari 2012.2

Om det inte vore för att jag är så kinkig med maten så kanske det här skulle vara något. Fick nys om det idag, men förstår nu att flera som jag känner till har hållt på med just detta. Fitnesfighten..

Klicka här!

kika in där och kolla på resultaten folk får.. Helt sjuk! Vore kanske nått för att komma igång och träna det behöver jag ju, men som sagt, det där med maten.... Skulle vilja veta ungefär vad det är man ska äta under dom 30 dagarna. För att träna 1 timme om dagen i 30 dagar är ju överkomligt :)

Ska suga lite på karamellen och forska lite mer, det är ju trotts allt nästan en hel månad tills nästa start!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det där känns för bra för att vara sant! hur lyckas dom undrar jag verkar ju vara hur bra som helst eftersom det bara är på 30 dagar. vill veta hemligheten

2012-02-07 @ 22:40:02
Postat av: Sandra

Ja det är helt sjukt :) Men jag tror lätt det funkar på riktigt men man lär ju träna mer än 1 timme om dagen som dom säger.... Tror att dom som får dom där extrema resultaten tränar betydligt mer!! Men frågan är ju vad tusan äter dom?? Ska försöka ta reda på det!

2012-02-07 @ 22:43:07
URL: http://sefs.blogg.se/
Postat av: Anna

ta reda på det och berätta sen!! jag vill veta :) men kanske värt i 30 dagar vem vet.. ;)

2012-02-08 @ 12:04:06
Postat av: Elinor

Har precis anmält mig till fitnesfighten efter att läst om den på en blogg jag följer och hon lade ut vad hon åt ungefär på en vecka: 12 burkar kvarg, 2.1 kg lunchprotein, ca 1 kg pasta/ris/potatis, 1,4 kg grönsaker, 28 skivor skinka, 14 skivor knäckebröd och ca 28 frukter eller ca 1,4 kg bär. Hon vann faktiskt januaris tävling!

Jag tror det är rätt fritt att välja vad man själv tycker om. Jag börjar den 1:a mars och får se matlistan först i morgon!

2012-02-26 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test