7 Februari 2012 .1

Trött som tusan..
Sover inte nå bra. Gjorde inte det förra veckan heller när jag va hemma men tänkte att det va tillfälligt. Kudden är sjukt obekväm och så får jag ont i ryggen och nacken. Vet inte om min kropp vet att den snart får sova i den helt nya super sköna sängen pojkvännen beställt ;) Eller snart och snart, 3 veckor kvar.. Shit va tiden går fort, bara 3 veckor kvar för pojkarna på lillåudden sen är det tack och hej var och en för sig.

Men egentligen så har jag lite andra funderingar nu, måste ta och besluta mig för vad jag ska göra här i livet. Finns lite olika funderingar men jag har väl i princip bestämt. Men vi får se... Vad tror ni?

Bild 1 eller bild 2 ?

   

Kommentarer
Postat av: MormorLaila

Slå till på båda och välj sedan



Kram

2012-02-08 @ 09:26:52
Postat av: Emma linnman

Är det trafiklärare det står på den övre bilden? Får det är det brist på på arbetsmarknaden idag, särskilt i mälardalsregionen. Så är du intresserad av det yrket så kommer det vara ganska lätt att få jobb inom det som läget ser ut nu. Ang ekonomi är ju frågan vad du vill göra i framtiden? Kan du tänka dug art läsa en hel utbildning inom det på högskolan? Jag tycker detta är jättespännande eftersom jag arbetar med just detta. Så du får gärna bolla vidare med mig :) lycka till å stor kram! Å det där med fitnessfighten låter ju jättespännande, men jag tror inte jag skulle våga vara med... :s

2012-02-09 @ 17:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test