8 Februari 2012.1

Följande konversation utspelade sig på viktväktarna idag:

Helen: 0,8
Jag: minus? 
Helen: Ja, borde det inte va det?
Jag: Joo, men inte SÅ mycket!
 
Sen vart jag bara as nöjd, -0,9 förra veckan och -0,8 idag! -1,7 kg på två veckor :D Så nu är jag på -10,0 exakt. 2 kg till nästa delmål och stjärna 4. Räknar med att ha fixat det till v.10. 

Om jag fortsätter att ta -0,5/veckan så ska jag gå i mål v.26, veckan efter midsommar. Men jag tror jag ska försöka lägga i en lite högre växel så jag hinner klart till förhoppningsvis v.24 redan. För att klara det så måste jag upp på -0,6/vecka.

Ska kika lite mer på fitnessfighten. Är sugen på att köra i Mars men det beror lite på maten som sagt, så jag måste forska mer på det innan jag bestämmer mig! Om jag kör på det, är det någon mer som är på i så fall?



Kommentarer
Postat av: Anna

hahha va rolig du är som skrev sådär, var ju tvungen att bläddra ner och så måste jag ju skriva lite ;)



jag tycker du ska köra på kampen du klarar det i en månad det kan väl vara värt? jag har satt upp ett mål ska göra 100 sit ups varje kväll innan jag ska sova, började idag och jag sak klara det :) vet inte vrf jag gör det men tänkte vrf inte förlorar ju inget på det

2012-02-08 @ 22:43:59
Postat av: Lina

Vad duktig du är Sandra! Jag saknar dig!

2012-02-09 @ 20:57:01
URL: http://linabergling.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag skulle med vilja köra men jag har ju inget gymkort och 500 spänn för en månad... men det verkar ju ge resultat i alla fall.

2012-02-09 @ 22:12:24
URL: http://lantliv.webblogg.se/
Postat av: Linnea mamma till moa och ebba

Jag vill oxå veta mer om maten,skulle vara kul å prova på en månad :P

2012-02-09 @ 22:36:08
URL: http://johanssonlinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test