9 Februari 2012

Helt slut i kroppen. Men det är så skönt!

Jag och Linda koreograferade till våra showdance grupper igår em och så hade vi våra 2 timmar efter det. Och jag kan säga att mina lår va bra stela imorrse, så vi jobbade på bra där igår kväll :D

Och jag har svårt att tro att det kommer kännas mindre imorgon då jag kört min älskade dansgympa ikväll! Jag har redan nu ångest över hur jobbigt det kommer bli att ta sig ur sängen imorgon ;)
Och hörrni, finns det verkligen ingen mer av er förutom Anna som kan tänka sig att börja gympa med mig? Jag förlänger terminen så det är nu 11 ggr kvar, sista gången är 3 maj (men vi kanske kan köra längre om gruppen vill). 600 kr kostar det och vi kör på torsdagar 19.30-20.30. Skulle behöva bara 2 till för att kursen ska gå runt rent ekonomiskt. Nu är det 4 anmälda + Anna :)
Såhär står det om dangympan på vår hemsida:
"Ett dansant träningspass. Den klassisk gympa är grunden och in i den vävs influenser från dans och våra olika pardanser. Vi jobbar med kondition, styrka och smidighet.
Lite klurigt så hjärnan får gympa den också :)

Vi hoppar, studsar och snurrar en del men man kan låta bli om man inte kan/vill!"

Kul att en del av er tagit sig tid att lämna små kommentarer! Så roligt att se vilka ni är som läser och även få lite hjälp med att ta beslut! En extra stor kram till er <3







Kommentarer
Postat av: Anna

jag förstår inte vrf inte folk vill!!! dans och gympa kan det bli bättre??? :D

2012-02-10 @ 14:19:02
Postat av: Lina

Om jag bodde lite närmre skulle jag självklart gå!

2012-02-11 @ 09:49:06
URL: http://linabergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test