30 Januari 2012

Kanske skulle ta tag i det här igen.. Att det ska vara så svårt när det är så lätt :D

Fick mig en liten överraskning idag när jag skulle köra bilen för första gången sen i torsdags.. Någon hade tatt den vänstra vindrutetorkaren!! Eller tatt och tatt, brutit av snarare... Say what lixom?? Dom kunde väl nöjt sig med att sno torkarbladet eller så! Högst märkligt i alla fall så vi får väl försöka ruska fram en ny på någon skrot eller så!

Dansen rullar på nu, vi är inne på v.2! Jag har 6 gruppen den här terminen och jag hoppas alla går att köra. Den som ligger lite risigt till är min Dansgympa! Kom bara 3 st i torsdags och det måste vara minst det dubbla för att jag ska gå köra.. Har ju med ekonomin att göra tyvärr!

Vikten då.. Segt går det, jätte segt! Hade till och med + sist!!! Katastrof!! Skärpning, men jag tror det blir bättre nu för med dansgympans start så blir det betydligt mer motion :)

Sova nu, får nog upp och hoppa tidigt imorgon bitti. Hantverkare i huset och dom va på våningen under innan dom slutade idag så risken är nog ganska stor att dom börjar här kl 07.00 imorgon!

God Natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test