11 Januari

Förra veckan vägde jag in min på viktväktarna som om det va första gången. Jag bad om en ny bok och att nästan få börja om på nytt. Att jag inte valde att helt börja om berodde på att jag fortfarande låg -7,8 kg sen jag vägde in min allra första gången. Jag har gått upp väldigt mycket av vad jag hade gått ner men nu tar vi nya tag och tar det på allvar (skriver jag medans jag äter en chokladbit) !! Med viktväktarnas nya app till iphone har jag bestämt mig för att lyckas den här gången. Det var förra veckan 23 veckor kvar tills deadlinen går ut, dvs MIDSOMMAR! Tills dess ska jag gå ner 10 kg gärna några till. För att klara det så behöver jag gå ner ca 0,4 kg i veckan.

Idag vart resultatet -0,6 så jag är nöjd. 70,4 står vågen på. -8,4 totalt och 0,6 till stjärna nummer 3 (för andra gången). Jag hoppas på att ta den nästa vecka redan, vore så skönt! Ska verkligen försöka lyckas med det.

Om 5 veckor har jag satt upp första målet, då ska jag vara nere på 68. Bara att kämpa på!! :D
Ska kika på biggest loser sverige och peppas av deras resultat..Synd bara att man inte har samma möjlighet till träning som dom har. Det hade verkligen vart nått, då hade jag vart nere på målvikt om bara ett par veckor, 10 kg där är ju som en fis i rymden.

Men nu kör vi! Dansgympa torsdagar 19.30-20.30 start 26 januari!!

 

Bilderna är från maj och juni förra året. Då var jag nere på 62-63 ca och 3-4 kg från målvikt. Nu ska vi tillbaka dit igen och ända fram! Någon mer som är på och vill vara med och satsa? Hjälpas åt att hålla koll på mat och dryck! Ta en power walk då och då! Sen framåt sommaren ta en jogging tur! Vem är med mig??

Kommentarer
Postat av: Linnea mamma till moa och ebba

jag ska köra igång om 2 veckor är planen å få bort dom sista gravid kilona!



Är viktväktarna bra? Jag har vart inne på antingen de eller på viktklubb!



Bra jobbat å vet att du kommer klara de galant :)

2012-01-11 @ 23:13:13
URL: http://johanssonlinders.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är gärna med på powerwalk och sånt. Kör igång med dukan dieten nu på måndag så några gånger i veckan måste vi väl kunna klämma in eller så!! Nu kör vi!!!

2012-01-12 @ 10:59:45
Postat av: Jessica

Ja du vet var jag finns för promenader!

Men med tanke på att du aldrig har tid när jag frågar om du ska med så får du höra av dig när du vill och har tid!

Jag är hemma varje dag:)

2012-01-15 @ 00:29:46
URL: http://jpalmkvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart du fixar det!! och ledare för dansgympa då kan man inte ligga på latsidan;)

2012-01-16 @ 22:23:06
Postat av: Linda

Du kommer klara det! :D Tror på dig! :D

Måste säga att den vita blusen/tunika är as snygg! :D

2012-01-19 @ 19:27:50
URL: http://www.nattstad.se/lindahasselquist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test