8 Mars 2012

Kanske ska ta och skriva några rader, var ganska exakt en månad sen senast och mycket har hänt!
Eller ja, kanske inte ändå.
Lars har flyttat ifrån lillåudden tillbaka till sin lägenhet på generatorgatan. Renovering av sovrummet väntar och sedan flytten förra helgen, alltså 12 dagar sen, så har vi sovit på luftmadrass. Kan säga att det börjar ta ut sig. Men på lördag ska min bror hjälpa till med renoveringen och jag ska få busa med min lilla älskling :)



Ni kanske kan hjälpa till med tapetvalet :D











Kommentarer
Postat av: MormorLaila

Vem ska tapetsera? Tänk på mönsterpassningen. Kan bli jobbigt.Den treje i andra raden ser fin ut.

2012-03-08 @ 11:23:26
Postat av: Marina

Oj, vilket svårt val. Tror jag skulle ta någon av de två som är i mittenraden. Den översta i mitten var riktigt fin när man ser den sådär på väggen. Den smalrandiga funderade jag själv på och randigt är ju alltid ett säkert kort :)

2012-03-08 @ 17:35:42
Postat av: broder

helt klart översta i mitten

2012-03-09 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test