11 Februari

Om man i sisådär en och en halv timme har dansat sig lite hlv svettig runt om i lägenheten med musik i lurarna från iphonen och samtidigt städat, diskat, vikt tvätt m.m borde man väl få räkna det som motion?? Jag blir så sjukt sugen på att dansa ibland ska ni veta. Oväntat va?! Haha, nej man att bara få bugga hejdlöst tills man i princip "dör" av utmattning men håller ihop av glädjen...
... Nästa fredag så har kära André bjudit in till dans, eller ja egentligen så är det väl inte han som ordnat det hela utan han har mest sett till att det blir massa folk i vår ålder som har eller håller på och dansar ska ta oss dit. Det är nonstop dans på lagårn i skultuna till Jontez och Hedins. Va först lite tveksam men jag ska åka dit! Fasiken så roligt det ska bli!! 

Ser även fram emot årets LagSm. Ja, jag vet det är i princip ett helt år kvar men det hindrar inte mig från att längta. Det har redan börjats smida planer ska ni veta och jag tror att detta kommer bli ett sjuk bra år för vår kära klubb! Hoppas bara allt går i lås ;) Mycket spännande!

Sen så bara måste ni lyssna på denna underbart underbara danslåt när vi ändå håller på! Det bara rycker i benen eller hur? Linda och jag hade den på hjärnan efter Sävsjö helgen och igår så fick jag veta av samma tös att den fanns på Svenska - kungligt ;)

Och när ämnet ändå är dans så passar jag på att slänga in en mycket arg kommentar om att min kära Andreas Weise åkte ur Let's Dance ikväll. Var det bara jag som såg hur sinnessjukt dålig Jessica var? Jag hoppas innerligt att ingen av er som läser här röstade på henne för i så fall kan ni sluta läsa nu och behöver inte bry er om att komma tillbaka! -morr- 

Skulle enligt min plan ha lagt mig för sisådär två timmar sen så hmm... Kanske dags nu. Men när man är inne i något så går tiden fort och det känndes som att det va lika bra att jag gjorde klart för nnars skulle det hela bli uppskjutet lika läne igen och då pratar vi alltså städning!

Och ni mina kära vänner. Finns det någon där ute som precis som jag känner att nästa lördag alltså den 19/2 vore en perfekt lördagskväll för lite fest?? Hör snälla av dig i så fall.. Jag är sjukt sugen!

Och en sak till.... Behöver fortfarande hjälp med mitt sko problem så klick klick och ge mig er visdom!

God natt vänner! Finns på KICK'S Hälla hela dagen imorgon så kom gärna förbi!

Och ja, jag har nog slagit nytt personligt rekord i flest länkar i samma inlägg :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kära dotter!

Menar du att ni tänker åka på dans en fredag på lagårn? Då kan jag garantera att ni INTE träffar på folk i er ålder! Då är det MOGENDANS! Alltså många silverrävar, egentligen i min ålder men jag är ju enligt vissa lite omogen! Ni ska naturligtvis bege er dit en söndag för då träffar ni folk i er ålder, många duktiga som du säkert känner igen från tävlingsgolvet brukar finnas på plats! Tro mig pappa vet!!



ps. Håller med, det var en kanonlåt! Håller på och jagar rätt på den!

2011-02-12 @ 08:17:32
Postat av: Linda

Zlips imorrn i skultuna!! :D

Ska du dit ? :D 18-22

2011-02-12 @ 15:35:57
URL: http://liindajsi.blogg.se/
Postat av: Jessica (syster)

Ta dom helsvarta, de andra var mindre snygga!!

2011-02-12 @ 19:16:39
Postat av: anna

Plener om lag sm nu blir jag nyfiken :D

2011-02-12 @ 19:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test