21 September

Vad hände med den här dagen?
Hux flux så var klockan halv två och jag hade inte gjort något alls. Jag fick lite ångest och va tvungen att sätta igång dagen så jag åkte och solade :)

och eftersom det är onsdag så stod dans på schemat. Två mixeddance grupper på onsdagar, båda två är fortsättningsgrupper. Tycker det är jätte kul att vara tillbaka ute på Marionetterna efter ett års frånvaro, även om jag inte har några tävlingspar som jag bara hade dom senaste åren så får jag ändå undervisa och det är skit kul!

Efter dansen så åkte jag och mammsen ut på Erikslund, dom hade smygpremiär. Inte mycket till v.i.p kväll då det kändes som om halva stan va där! Men jag antar att dom följande dagarna och framförallt helgen kommer bli helt crazy så det känns skönt att redan fått tagit sig en sväng om när det va ganska lungt ändå.
 Blev inte så mycket shoppat men ett par skor och en halsduk fick följa med hem. Skorna är ju väldigt lika mina andra nya men vad gör väl det :) Nedsatta till 199:- så jag är riktigt nöjd! Halsduken är hur bra som hellst, har en i svart men kände att jag ville ha en till i någon färg. Skulle egentligen behöva ta en sväng till för att inhandla lite nya kläder att ha på mig i helgen. För helgen, den är minsann fullspäckad! Ladies Night på fredag och på lördag är det stcc!!

Men nej nu så är det good night darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test